Cookie Policy

Deze website maakt gebruik van cookies om ervoor te zorgen dat het winkelwagentje goed functioneert en de voortgang van de bestelling te controleren. Door verder te surfen op de site gaat u akkoord met het gebruik van cookies.

Accepteren

Weigeren

Garantie en klachten

Welke garantie heb ik?
Wanneer u bij ons een product hebt gekocht, hebt u recht op de wettelijke garantie. Dit houdt in dat het product moet voldoen aan wat u er redelijkerwijs van mag verwachten, bij normaal gebruik en bij de verwachte levensduur van het product. Wanneer u een kapot geleverd product ontvangt of bij een foutieve druk in een product, verlenen wij ook garantie. Wilt u aanspraak maken op garantie? Neem dan contact op met onze klantenservice en houdt uw factuurnummer bij de hand.

Ik heb een klacht!
Wij doen er alles aan om van u een tevreden klant te maken. Mocht u desondanks een klacht hebben, dan kunt u terecht bij onze klantenservice. Zij zijn te bereiken per telefoon of e-mail. Formuleer uw klacht zo duidelijk mogelijk. U zult uiterlijk binnen 14 dagen na ontvangst van de klacht een inhoudelijke reactie van ons ontvangen. Bent u niet tevreden met de afhandeling van uw klacht? Dan kunt u deze voorleggen aan de Geschillencommissie Thuiswinkel, Postbus 90600, 2509 LP te Den Haag (www.sgc.nl). Tevens kunt u uw klacht voorleggen aan de Geschillencommissie via het Europees ODR Platform (http://ec.europa.eu/consumers/odr/).