Garantie en klachten

Welke garantie heb ik?
Wanneer u bij ons een product hebt gekocht, hebt u recht op de wettelijke garantie. Dit houdt in dat het product moet voldoen aan wat u er redelijkerwijs van mag verwachten, bij normaal gebruik en bij de verwachte levensduur van het product. Wanneer u een kapot geleverd product ontvangt of bij een foutieve druk in een product, verlenen wij ook garantie. Wilt u aanspraak maken op garantie? Neem dan contact op met onze klantenservice en houdt uw factuurnummer bij de hand.

Ik heb een klacht!
Wij doen er alles aan om van u een tevreden klant te maken. Mocht u desondanks een klacht hebben, dan kunt u terecht bij onze klantenservice. Zij zijn te bereiken per telefoon of e-mail. Formuleer uw klacht zo duidelijk mogelijk. U zult uiterlijk binnen 10 werkdagen een inhoudelijke reactie van ons ontvangen. Bent u niet tevreden met de afhandeling van uw klacht? Dan kunt u deze voorleggen aan de Geschillencommissie Thuiswinkel, Postbus 90600, 2509 LP te Den Haag (www.sgc.nl). Tevens kunt u uw klacht voorleggen aan de Geschillencommissie via het Europees ODR Platform (http://ec.europa.eu/consumers/odr/).