(20 customer reviews)

6-day delivery

free delivery from €35

Online orders are available within 5 minutes after payment.

2 in stock

20,00

Verkeerstheorie Personenauto 2020 van Verjo

Dit theorieboek van Verjo is een echte aanrader als je goed voorbereid aan het theorie examen B wilt beginnen. Het boek sluit naadloos aan op de vragen die je bij een theorie examen B kunt verwachten. In dit boek wordt de verkeerstheorie stap voor stap uitgelegd. Ook leer je hoe je deze verkeersregels dient toe te passen in de praktijk. Op een heldere en duidelijke manier worden alle onderwerpen van het CBR theorie examen behandeld. Het boek is voorzien van duidelijke foto’s en tekeningen.

Opbouw theorieboek Verkeerstheorie Personenauto

De boeken van Verjo staan bekend om hun kwaliteit en de naadloze aansluiting op het CBR theorie examen. Het boek is dus de meest ideale voorbereiding op een succesvol examen. Dit theorieboekje bevat naast een volledige uitleg van de verkeersregels ook veel fotomateriaal en illustraties. Optisch heb je veel houvast aan de steunkleuren die door het hele boek gebruikt zijn. Op deze manier kun je gemakkelijk hoofdregels en samenvattingen van elkaar scheiden. Uniek en extra handig aan dit boek is de meegeleverde bordenbijlage. In deze bijlage komen alle verkeersborden en de betekenis ervan aan de orde. Lekker handig!

Leer de meest actuele theorie met Verkeerstheorie Personenauto

Dit boek is volledig up to date en bijgewerkt met de laatste wijzigingen in de verkeerswetgeving. In dit boek komen alle belangrijke onderdelen van het theorie-examen aan bod, zoals snelheid, parkeren, voorrang, verlichting en wegbelijningen. Daarnaast wordt er in de boek aandacht besteed aan gevaarherkenning. Deze gevaarherkenning is niet alleen van belang omdat het gevraagd wordt bij het theorie examen. De gevaarherkenning zorgt ervoor dat je minder praktijklessen nodig hebt, omdat je jouw verkeersinzicht gemakkelijker verbetert. Hier heb je dus voordeel aan tijdens de rijopleiding, maar zeker ook nadat je het rijbewijs gehaald hebt.

Ander studiemateriaal auto theorie van Verjo

Nadat je de theorie geleerd hebt, kun je jouw kennis toetsen met behulp van de auto theorie cd-rom van Verjo. De cd die los te bestellen is staat vol met examentrainingen. Toch liever een oefenboek? Check dan de examentrainingen met 535 oefenvragen of 1020 oefenvragen.

SKU: ATBNBVE0101 Categories: ,
Weight 0.0000 kg
Naam